Wednesday, February 10, 2010

Kejayaan Pertama Putera Ummi & Papa




Fariz bersama hadiah kemenangannya

Video ni aku rakam pakai HP coz tak bawa Handycam(nyesal)...Kenangan yang tak dapat aku lupakan sebagai seorang ibu..Waktu tu ada Malaysian Motherhood yang pertama pada tahun 2006 yang berlansung di Mid Valley Megamall..Kebetulan aku pergi midvalley hari itu..so adalah pertandingan baby crawling..Hubby aku daftar kan nama anak tuk join saje² je kebetulan anak tengah seronok blaja merangkak ..Sebelum pertandingan suami sempat call family members yang lain..Memandangkan Fariz cucu sulung dalam keluarga ku ...Hampir semua ahli keluarga mentuaku datang bagi sokongan kat anak aku...hihihi penuh ngan family kitaorg kat situ beb...Kalau perasan dalam video ada suara penyokong sorak setia anak aku,itu adalah Maksu dia...

2 minit sebelum pertandingan bermula anak aku boleh bantai tidur plak...Waktu di kejutkan dia tak mau bangun plak...Bapak dia punya semangat nak anak dia masuk siap cuci muka anak dia nak suruh bangun,slamat anak aku tak mengamuk plak...Anak aku ni pantang kalau tunjuk makanan kat dia...so waktu agak² dia mcm nak ngamuk kita org suakan biskut baby tu kat dia...

Anak aku johan pada hari itu dengan beza masa 3 minit ngan peserta tempat kedua...NAk tau ape umpan dia...jeng² Biskut favourite dialah(Milna)...Memang dia tak toleh kiri kanan dah,duk fokus nak tangkap biskut tu... Aku bangga ngan pencapaian dia...(kembang sekejap)..Dapat hadiah hamper biskut favourite dia plak tu...Rezeki dia....Alhamdullilah...

No comments:

Post a Comment