Wednesday, February 10, 2010

Fariz Kat Hospital - Kena Sedut Kahak & Nebulizer



Ni video fariz kena sedut kahak and buat nebulizer kat Hospital Pusrawi..Anak aku batuk teruk,dah 2 set ubat dah habis tapi dada still ada kahak and batuk berdengkung²,aku & hubby tak boleh tidur lena coz anak sakit..Tapi bila dah buat treatment ni alhamdullilah ada perubahan ,Tapi tulah aku tak tahan tengok..Bila dia nangis² memanggil minta tolong...Walaupun dalam bahasa yang aku tak faham tangisannya..apa yang aku pasti dia menangis memanggil aku & hubby minta di lepaskan..Bapa dia sedih tengok anak dia kena sedut kahak...Sudahnya aku sorang je yang tunggu and rakam sekejap sesi tu pakai HP...

Sebelum buat treatment ni, setiap kali aku Breastfeed dia ,dia akan muntah balik..tu yang susut badan dia...Alahai anak ku...

No comments:

Post a Comment