Friday, February 19, 2010

CNY Di Genting Highland


Sorry kengkwn lama tak update..lately gi bercuti sempena perayaan CNY..Kami sekeluarga pegi Genting Jer bawa anak² main puas²..On the way...si adik pekena nenen,terus tidur sampai kat genting...Dari rumah ke Genting ambil masa 45 minit je,maklumlah dah ada DUKE la katakan..Sepanjang perjalanan anak² aku tidur coz diaorg kena bangun pagi hari tu,..

Sampai kat sana ,anak² aku terus semangat,tak yah nak pujuk² suruh bangun,tetiba cergas je..Seronok jadi budak²kan...Daripada pagi jam 10.30am kat sana sampai pukul 11 pm kat sana..Kabus time tuh tebal gila,sejuk jangan cakaplah..Pandangan boleh pergi 50 meter dihadapan je,sampaikan ada sesetengah permainan tak boleh beroperasi coz weather condition tu...Apa² slamat hubby beli tiket All Park,so sementara nak tunggu kabus tu beredar kitaorg layan dulu indoor game dia..

Apa² pun anak² aku 2-3 hari jugak lah bercerita tentang Genting Highland sejak pulang...Ada ke patut dia nak pergilagi esoknya...Wahh!! boleh rabak poket ummi yang oiii..Nantilah kita pegi lagi...Punyalah seronok anak pempuan aku tu,sampai aku tanya nak nenen,dia tak nak lansung.. Kalau tak tu sampai merayu² nak menyusu kat aku..mmmm ..

On the way balik,..pekena lemang dan rendang kat hentian kat highway tu...Next percutian ke Pulau Pinang kata hubby aku...



No comments:

Post a Comment