Saturday, February 27, 2010

Anakku Pantang Jumpa Kolam.Kisah Pahit Anak No 2






Gambar ni di ambil semasa selesai majlis birthday anak buahku Mohd Amjad di rumah Mom In Law.Anak² aku ni memang selalu swimming kat sini...Lepas je majlis makan² terus minta nak terjun dalam kolam...aku memang tak kasi diaorg mandi kalau tak ada org nak concentrate jaga diaorg...that why aku suruh diaorg tunggu sampai majlis dah di penghujung ..Pernah sekali suamiku teman kan diaorg mandi(tapi hubby tak masuk pool lah just tunggu kat tempat duduk kat situ)Kisahnya suamiku baru beli lense baru and duk testing kat area pool tu, tak sampai 3 minit suamiku lepa duk belek lense tu ,bila di toleh kat pool budak tengok anak ku yang no 2 tu tak da,yang tinggal anak sulung ku ngan makcu sofea dia (umur 7 tahun) yang tinggal kat dalam kolam kanak² tu...Tengok si adik terapung kat kolam org dewasa...Dengan tak melengahkan masa suamiku terjunla dalam kolam untuk selamatkan anak ku tu...Selamat tak de apa² berlaku,sebab tak lama kat dalam air.Tapi biru dah jugak bibir dia...alhamdullilah.Tak tergambar dek fikiran aku kalau ape² jadi kat anak² aku...

Oleh kerana kelekaan suamiku selama 1-2 minit tu Handphone,Remote Kereta rosak....Aku pada waktu tu tak da kat tempat kejadian coz tengah tidur kat dalam umah...Bila diaorg balik & suamiku ceritakan hal tu kat aku ,bagai nak putus jantung dibuatnya...Kena syarahan petang la suami aku.....

Daripada kisah tu ,buat aku & hubby jadi lebih berhati² and bagi pemerhatian lebih kalau diaorg tengah mandi/main ...Takut kalau berulang...

No comments:

Post a Comment