Thursday, November 26, 2009

Salam Perkenalan......

Assalamualaikum.....
Hari ini hari pertama saya menulis tentang perjalanan kehidupan selama 27 tahun ini.Pelbagai ranjau ,onak dan duri telah dialami.....Bagaimana hendak saya mulakan bicara perkenalan ini..
Saya Raja Nur Ereena Binti Raja Adzmi ,lahir di Hospital Besar Kuala Pilah Negeri Sembilan,Seorang isteri kepada seorang lelaki yang amat dihormati dan pembakar semangat Mohd Khairul Bin Othman,Anak sulung dari 4 orang adik beradik ,Seorang ibu kepada dua cahaya mata,Putera Muhammad Shafariz dan Puteri Shafiqah Aliza.Masih berkerja,berniaga dan seorang jurugambar bertauliah..Hanya setakat ini sahaja permulaan kata dariku...

4 comments:

  1. Salam kenalan..lahir di hospital yg sama dgn sy...hehe..tarikh lahir bl tu..

    ReplyDelete
  2. sebenarnya blog ni under construction lagi..anyway saya sungguh terharu kerana awak sudi jugak nak follow blog saya...ni yang semnagat nak upload cite terkini ni...

    ReplyDelete
  3. Sy lahir 21/7/82,sebayalah kite ni ye..sy pun org baru gak dlm duni blog ni..br nk blaja.sy org bahau.awk org pilah ke?

    ReplyDelete